Blogi ja ajankohtaista

Millainen on hyvä asiakaskokemus? Mistä asiakaskokemus oikeastaan koostuu? Asiakaskokemuksen äärellä Assistorin sovellusasiantuntija Jenna Nikander.

Lue lisää

Mitä hyötyä varustelupalveluista on autoliikkeille? Entä mitä varustelupalveluita toimittavalta yritykseltä kannattaa vaatia? Kokosimme parhaat vinkit.

Lue lisää

Assistor Oy Ab:n Ajoneuvologistiikka-ja Informaatiopalvelut -liiketoimintojen vetovastuu siirtyy toimitusjohtaja Perttu Pirille.

Lue lisää

Assistor Oy Ab ja Bassadone Automotive Nordic Oy ovat sopineet Bassadone Automotive Nordic Oy:n maahantuomien automerkkien varaosien varastointipalvelun aloittamisesta Assistorin Vantaan logistiikkakeskuksessa kesällä 2018

Lue lisää

Päädyimme valitsemaan eCraftin kumppaniksemme, sillä pyrimme kaikessa toiminnassamme edelläkävijyyteen ja etsimme eCraftin kaltaista innovatiivista kumppania, jonka kanssa viedä liiketoimintaamme eteenpäin.

Lue lisää

Assistor Oy Ab:n johtoryhmän jäsenistä Kari Koivusalo on nimitetty Ajoneuvologistiikka-yksikön liiketoimintapäälliköksi, Jukka Niemelä Varaosa- ja materiaalilogistiikka-yksikön liiketoimintapäälliköksi ja Aki Karppinen Informaatiopalvelut-yksikön liiketoimintapäälliköksi.

Lue lisää

Assistor keskittyy jatkossa tarjoamiensa palveluiden kehittämiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen Suomen toiminnoissaan.

Lue lisää

Verkkopalvelu Assistore.fi uudistui 14.6.2017. Lue blogistamme, mitkä ovat entistä käyttäjäystävällisemmän palvelun tärkeimmät uudistukset sinun kannaltasi.

Lue lisää

Luotettavan logistiikkakumppanin löytäminen voi ottaa aikansa. Listasimme viisi huomioitavaa tekijää, kun valitset varaosa- ja materiaalilogistiikkakumppania.

Lue lisää

Nyt punakilpimenettely muuttuu. 1.6.2016 lähtien ilmoitus tulee tehdä Tullille sähköisesti rekisteröidyn autoverotusasiamiehen tai heidän edustajansa toimesta. Tämä koskee jokaista Tulliin rekisteröitynyttä alan toimijaa.

Lue lisää